Wie bin ich eigentlich zu Strumpfhosen gekommen?

Georg M

Täglich Freude machen
VIP
Standort
Chemnitz
Schon sehr interessant im Nachhinein mal die Beiträge zu lesen die schon eine Weile her sind. Ich habe es jedenfalls nie bereut von Unterhosen auf Strumpfhosen umgestiegen zu sein, auch wenn ich jetzt durch mein Strumpfhalterhemd etwas häufiger lange Strümpfe trage.

whatafeeling

Frischling
Back in high school, I was lucky to attend a co-educational school (boys and girls). I got to know a few girls that loved to wear them with their winter uniforms. The girls used to throw their old tights in a ball when they had laddered them and one day someone threw them at me as a joke and I liked the texture. I got chatting to a few girls who did ballet and they showed me what they in their dance bag. They liked the thickness of the ballet tights and in particular one hot girl let me touch the tights. I was so turned on after touching them that I decided to poke around in my parents wardrobes at home and found some new tights and the rest is history!

Tyghts

Urgestein
VIP
Echt
18-plus
Standort
Lüneburger Heide
Back in high school, I was lucky to attend a co-educational school (boys and girls). I got to know a few girls that loved to wear them with their winter uniforms. The girls used to throw their old tights in a ball when they had laddered them and one day someone threw them at me as a joke and I liked the texture. I got chatting to a few girls who did ballet and they showed me what they in their dance bag. They liked the thickness of the ballet tights and in particular one hot girl let me touch the tights. I was so turned on after touching them that I decided to poke around in my parents wardrobes at home and found some new tights and the rest is history!
You could get some replacement tights from school.swap old for new if you buy in shops.They cost 5 pound for 10 pairs. navy blue. White or beige are the recomended colors. i know that because my mum brought for me and my sister back in the 80s

G

Gelöschtes Mitglied 46276

Gast
Musste bis 14, im winter, Strumpfhosen anziehen. Die eine oder andere FSH war auch dabei, da ich Sachen meiner größeren Schwestern aufgetragen habe. War später selbstverständlich. Jetzt ein Muss im Winter.

Ranger22

Frischling
Der Freund meiner Mutter wollte das ich welche anziehe, er selber trug auch SSH im Winter. Nach langen Widerstand gab ich nach. FSH und Thermo. kamen erst mit 15 Jahren durch den Sport.

Oben